post

Nu we weer allemaal thuis zitten en niet naar de sportschool kunnen, moeten we creatief zijn en een alternatief verzinnen. Iedereen zal al snel uitkomen op thuissporten. Niet ideaal, maar met deze tips goed te doen! Lees je verder?

Plannen van je work out

Wanneer je thuis bent is de verleiding groot om lekker lui op de te gaan liggen onder een dekentje met de televisie aan. Maar dan verbrand je natuurlijk nooit calorieën daarom is het aan te raden om je workout in te plannen op een vaste dag en tijdstip. Eigenlijk zoals je in het dagelijks leven ook gewend bent. Dit maakt het moeilijker voor jezelf om eronderuit te komen.

Apparaten

Je hebt ze in principe niet nodig, maar een paar fancy apparaten kunnen je leven wel een stuk makkelijker maken. Ze zijn praktisch en gemaakt om calorieën te burnen! Je hebt keuze uit meerdere apparaten maar mijn voorkeur gaat uit naar een crosstrainer. Multifunctioneel en de calorieën vliegen eraf. En je traint je hele lichaam! Hou er wel rekening mee dat je een beetje ruimte nodig hebt, het liefst een hele kamer.

Varieer in je workouts

Je kunt allerlei soorten workouts doen thuis. Je kunt bijvoorbeel pilates of yoga doen, maar je kunt ook gewoon een boks workout doen. Hou het interessant voor jezelf. En door te variëren kom je er ook achter welke sport en workout je het leukste vindt. Je kunt op YouTube super veel tutorials vinden voor workouts je kunt dus elke dag een andere workout doen!

Interesse in sportspullen? Neem dan even een kijkje op tunturi.com.